PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Tragedi Adik Beradik 4

Cerita Lucah - Akhirnya terlepaslah sudah keberahian yang memuncak. Seluruh tubuh Rohaya kekejangan. Otot perut dan kakinya kejang bersama lubuk berahinya yang mengemut kuat, seolah menyedut batang Hamid semahu hatinya. Peluh menyaluti seluruh tubuhnya. Dada dan wajahnya kemerahan menandakan puncak kenikmatan yang dinikmati bukan calang-calang kehebatannya. Rohaya kepuasan di tangan adik kandungnya sendiri. Kerelaan menyerahkan tubuhnya untuk di setubuhi adiknya akhirnya berbaloi dan langsung tidak memberikan sebarang penyesalan. Rohaya merasakan sungguh gembira disetubuhi adik kandungnya sendiri.

“Ohhh.. Mid… Sedapnyaaa…. Uda dah klimaks.. sayanggg…. ” kata ROhaya lesu.

“Uda nak Mid teruskan?” tanya Hamid yang telah puas menyaksikan kakaknya hanyut dilanda badai puncak kenikmatan.

Rohaya mengangguk lemah sambil tersenyum melihat adiknya yang masih gagah di atas tubuhnya. Hamid pun kembali menujah lubang cipap kakaknya penuh nafsu. Setelah beberapa minit, akhirnya Hamid semakin hampir ke kemuncaknya.

“Udaaa….. Mid nak terpancut lahhh…. Ohhh Udaa….” Hamid merintih kenikmatan.

“Ohhh… Mid… Kerasnyaaa… Lepas luar Midd… Ohhh… ” ROhaya meminta Hamid melepaskan air maninya di luar lubang cipapnya.(ceritalucahku.blogspot.com)

Segera Hamid menarik keluar batangnya keluar dan Rohaya pula terus menyambar batang Hamid yang licin dan berlendir itu. Hamid benar-benar tidak tahan, lebih-lebih lagi melihat kakaknya melancapkan batangnya dengan laju. Akhirnya, memancutlah air mani Hamid keluar dari batangnya yang berdenyut kuat di dalam genggaman tangan kakaknya yang melancapkannya itu. Sedikit air maninya yang memancut deras itu tepat mengenai bibir kakaknya dan yang lainnya menodai tetek serta paling banyak di atas perut kakaknya yang buncit itu.

Rohaya menjilat air mani yang menodai bibirnya. Terbit senyuman di bibirnya sambil matanya menatap batang Hamid yang masih di lancapkan tangannya. Rohaya seolah memerah batang Hamid hingga tiada lagi air mani yang dipancutkan keluar.

“Sedap ke Uda air mani Mid..” tanya Hamid kelelahan.

“Hmm… boleh tahan… lemak masin… Sedap jugak..” jawab Rohaya.

Mereka pun tertidur bersama akibat kepenatan melakukan persetubuhan yang mengasyikkan. Mereka berpelukan penuh kasih sayang, bagaikan tidak mahu berpisah.

Selepas beberapa jam, Hamid terjaga dari tidur. Dia melihat, kakaknya Rohaya sedang bersiap hendak mengambil anak-anaknya pulang dari sekolah. Kelihatan kakaknya sedang membetulkan tudung di hadapan cermin.

“Uda nak ambil anak-anak balik sekolah ye?” tanya Hamid.

“Iye… Uda ingat nak kejutkan Hamid kejap lagi.. tapi Hamid dah terjaga ok jugak lah, tak payah nak kejutkan lagi.. Err.. petang nanti kita pergi balai ye.. buat report pasal kena rompak pagi tadi…” kata Rohaya.

“Ok… tapi Mid tak berapa cam lah muka lelaki india tu.. Uda ingat tak muka dia?” tanya Hamid.

“Tak berapa ingatlah… tapi kalau jumpa ingat kot… oklah… lagi setengah jam Uda balik ye… bye..” kata Rohaya.

“Bye… kunci kereta Mid kat atas meja kopi tu ye…” kata Hamid.

“Ok.. thanks…” kata Rohaya sambil berlalu keluar dari bilik.

Hamid memerhati lenggok punggung kakaknya. Punggung kakaknya yang dibaluti skirt merah yang tebal kainnya itu benar-benar memberahikannya. Hamid, kembali baring di atas katil. Kelihatan skirt hitam kakaknya sudah berada di dalam bakul pakaian kotor bersama baju t-shirt kuning. Hamid kemudian bangun dari katil, mencapai tualanya yang sudah disidai kakaknya di kepala katil dan terus menuju ke bilik air.

0 komentar :

Posting Komentar