PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

Mak Datin Ajak Tengok Filem Blue

Cerita Lucah - Cerita begini...aku keje sebagai driver seorang dato' kat
damansara. dato' ni selalu sibuk dengan bussiness dia.
datin pulak selalu kena tinggal seorang kat rumah. aku ni
sebagai driver dia tak kira malam atau siang. kalau dato'
tak ada pergi oversea aku jadi driver datin pulak. jadi selalu
lah ikut datin pegi window shopping. satu hari tu dato'
kena pergi indonesia sebab urusan pejabat. jadi datin suruh
aku teman kan dia malam tu sebab orang gaji dia ambik cuti
sedaranya sakit. aku pun terpaksa lah ikut sebab dato'
benarkan.
malam tu lepas makan aku pun menonton tv dengan datin. cerita
malam tu pulak tak ada yang best. jadi datin cadangkan aku
menonton vcd. aku tanya cerita apa. dia kata tengok ajelah.
datin pun pasang le vcd tu. bila keluar gambar je aku dapat
agak ceritanya. apalagi cerita blue le. tak sangka aku datin
ajak aku tengok filem blue. tapi sebab nak ambil hati aku
tengok gak lah. biasa le kalau dah tengok cerita macam tu
apalagi mencanak le aku punya batang. sesekali aku perati
kat datin. dia seperti tak selesa aje. sah mesti pantat dia
dah berair le tu. aku buat tak tau je. bila cerita dah separuh
tetiba datin bangun. aku ingat dia nak datang kat aku rupanya
dia masuk bilik dia. dia cakap kat aku jangan off dulu sebab
nanti dia nak tengok lagi. aku pun terus menonton vcd tu.
kira2 lima minit kemudian datin keluar dari bilik. aku
lihat dia dah tukar baju. kali ni dia pakai baju tidur yang
sangat jarang sehingga boleh nampak bahagian dalam. kenalak
coli dan penties dia warna hitam. mak oi menyirap darah aku.
datin terus duduk kat sebelah aku. mata aku pulak dah asyik
melihat datin saje. mana taknya seksi. lupa lak aku nak cerita.
datin ni umor dia adalah lebih kurang 35 ke 40 tahun. body
dia masih mengancam. sebab tu dato' tak pernah cari perempuan
lain. mungkin sebab dia selalu ke kelas aerobic.
setengah jam kemudian cerita pun abis. aku pun bangun
tutup vcd dan pasang lak siaran tv3. masa tu ada movie.
best gak cerita nya aku rasa sebab cerita untuk tontonan i8 thn
keatas sx. lepas tu aku duduk balik kat tempat tadi. tengah
syok aku menonton tetiba aku rasa ada benda meraba kat tengkok
aku. aku biar aje. kemudian aku rasa basah pulak, sah
tengkok aku kena jilat. aku toleh belakang tengok datin rupanya
yang buat. ya lah lagi pun hanya aku berdua aje yang tinggal.
sapa lagi kalau bukan datin. aku rasa sedap pulak, jadi aku
bior je lah datin buat. lepas tu aku rasa benda lembut melekap kat
belakang badan aku. tetek datin rupanya. dalam hati aku kata, tak
boleh bior datin je yang buat aku mesti bagi respon. apa lagi
aku pun pusingkan badan aku. terus aku cium datin. tekejut dia
dibuatnya bila tetiba je aku kasi ciuman mulut. aku terus jilat
lidah dia. tangan aku mula meraba tubuh datin keseluruhannya.
aku tanggal kan satu persatu baju dia dan juga baju dalam.
aku jilat tetek dia hisap sampai merah. lepas tu aku turun lak kat
pantat dia. datin mengerang uhhhhhhhh .....argggggggg...uhhhh
dia mengeliat tak tentu hala dibuat oleh aku. dah puas aku jilat
aku rodok batang aku yang keras tu kat mulut datin. mula tu
dia macam geli je. lepas aku paksa masuk jugak dia mula rasa
sedap agaknya. dijilatnya batang aku dengan ganasnya..aku pulak
rasa tak tahan. tapi tak le sampai terpancut sebab aku boleh
control lagi. aku tarik keluar batang aku dari mulut datin
dan masuk kan pulak kan pantatnya. terkemut2 pantat dia aku kerjakan.
ketat jugak pantat dia makan jamu kot. aku tarik masuk batang
aku kat pantat datin sehingga dia klimax beberapa kali. datin
kata dia puas main dengan aku. dato' punya batang lembek katanya.
aku terus mendayung datin. macam2 stail aku buat. banyak air keluar
dari pantat dia habis basah batang aku. bunyi batang aku masuk
keluar kuat kedengaran cup..cupp..cuppp..setelah sejam
aku kerja kan datin baru terasa nak terpancut. aku tanya kat
datin nak pancut mana. dia kata suka hati aku lah. aku pun
apalagi terus pancut kat dalam rahim dia. terkemut lagi pantat
dia. biasa lah bila dah pancut tu batang aku pun kurang tegang
lagi. aku nak cabut tapi datin tarik pinggang aku peluk kuat2
tak kasi cabut. lama gak batang aku kat dalam pantat dia.
bila datin dah agak reda baru lah dia lepas kan batang aku.
tapi dia tak lepas terus, malah dia masukkan pulak batang
aku kat mulut dia. dia jilat dan kulum batang aku lagi dengan
ganasnya. sekali lagi aku terpancut kali ni kat dalam mulut
datin pulak. lepas tu kita orang pun tertidor. kepenatan.
esoknya kita orang sambung lagi ..buat sepuas2nya sebelum
dato' balik...sehingga sekarang bila dato'tak ada je kita orang
on....heheee(ceritalucahku.blogspot.com)

0 komentar :

Posting Komentar